Pages

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 25, 2010

fazikrullahakathira.....

Ya, Allah
Engkaulah Tuhanku, Tidak ada Tuhan selain Engkau, Engkaulah yang menjadikan aku.
Sedang aku adalah hambaMu dan aku di dalam genggamanMu dan di dalam perjanjian setia ( beriman dan Taat ) kepadaMu sekuat mampuku.
Aku berlindung kepadaMu dari kejahatan yang telah ku lakukan.
Aku mengakui atas segala nikmat yang telah Engkau berikan kepada ku dan aku mengaku segala dosaku.
Maka ampunilah aku. Sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni segala dosa kecuali Engkau.
Amin

Saya meminta ampun kepada Allah yang Maha Besar

Saya meminta ampun kepada Allah yang Maha Besar

Saya meminta ampun kepada Allah yang Maha Besar

Tidak disembah yang lain

Hanya Tuhan yang Maha Hidup dan Berdiri sendiri.


Aku bertaubat dari segala dosa yang aku telah kerjakan

Sengaja atau tidak sengaja; dengan sembunyi atau secara terang terangan

Baik dosa kecil ataupun dosa besar

Kerana Engkau Ya Allah Maha Pengampun akan dosa

Engkaulah yang membuka hati untuk bertaubat!

Engkau Penutup ke`aiban.

Engkau melenyapkan segala kedukaan.

Dan aku bertaubat dari segala dosa yang aku ketahui atau yang tidak aku ketahui.

Hanya Engkau Ya Allah yang Maha Mengetahui semua yang tersembunyi.

Tidak ada daya dan kekuatan melainkan dengan Allah yang Maha Tinggi dan Maha Besar!


Ya Allah!

Sesungguhnya aku menyesali atas semua perbuatan maksiat yang aku lakukan!

Berilah aku petunjuk agar aku dapat benar benar dalam hal ini!

Aku melepaskan diri dari semua agama selain dari Agama Islam!


Ya Allah!

Jika sekiranya pernah aku syirik dan syak dalam ke`imananku dan peng`esaanku terhadap Engkau, aku bertaubat!

Ampunilah kesalahanku!

Akhirnya aku mengucapkan dan mentasdiqkan bahawa :

Tiada Tuhan melainkan Allah dan Nabi Muhammad adalah Pesuruh Allah!

1 comment:

Nurul Afiqah said...

hye tora...it's me,pqat.
nice blog n a little support here.
If u really regret for ur wrongdoings,then,just repent.
Insyaallah..diampunkan..amin.

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...