Pages

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 29, 2010

~~KU MOHON KESELAMATAN DAN PERLINDUNGAN HANYA DARI MU ALLAH~~


ASSALAMUALAIKUM..

arini khamis 29.4.2010.tamatlah sudah paper terakhirku...consumer health..alhamdulillah ku bersyukur..moga ALLAH memberikanku kejayaan atas usaha yg tlh aku buat..
aku cuma mengharapkan agar kehidupan ku menjadi lebih baik dan bertambah baik..ampuni segala dosaku YA ALLAH...
PErmudahkan urusan ku d sini...
ari isnin ni dah stat praktikal kat MPSJ...permudahkanlah segalanya...bg la smua urusan berjalan lancar...aku berdoa pada MU ya ALLAH...

berilah petunjuk MU yang baik pada hambaMU yg hina nie...
apa yg aku harapkan cuma kerahmatan dan keredhaan dr ALLAH S.W.T.

balik umah jap aritu..mak dok tnya pasai megat ja..hehe sronok aku.. bapak pon sama..
aku sampai pg sabtu tu..pas mandi trus lena...sedaq2 pukui 12 tu pon sbb megat kol umah pastu bapak mai kejut..kalo x...x bngun lg rasanya...mmg x sedaq btoi..bapak pon mcm majuk ja..last2 aku pujuk dia la...aku masak gulai udang besaq..hehe dia dok nak lama dh...alalal sori bapak...tetidoq...hehe =)

mak xdak pg tu..p dgr taklimat ttg pengajaran al-baghdadi...
aku pon msk la..puas dpt masak nie..siap bt sayuq lg...alhamdulillah..
pastu stat ari skolah...tau2 ja la,...aku la yg jd tukang masaknya...nsb bek goreng bihun sedap..kalo x...ada ja komplen2 kat luar tuu hehhe...

Penatla jugak...cpt ja masa berlalu waktu tu...tp berbaloila dpt berkhidmat kat mak bapak..
waktu nak balik ari rabu tu..mak peluk aku kuat....pegang aku erat ja...naik sebaaaakkkkk =((((
sedihnyaaa....cpt2 lari...kalo ikotkan sikit g ja nak menitik ayaq mata nieee...emmm bertakung dh time tu..fuh222 tarik nafas pjg2 ja... tenang rasa =))) YA ALLAH...PERMUDAHKAN URUSAN IBUBAPAKU...LAPANGKANLAH HATI MEREKA...PELIHARALAH MEREKA...JAUHILAH MEREKA DARI KEMUDARATAN AMIIN...mak bapak..lola sayang mak ngan bapak !!!!!!!

YA ALLAH...ku pohon dari mu kesejahteraan dlm hidup...tabahkan hatiku ni ya ALLAH..
Redhailah hubungan ku dgn megat..peliharalah hubungan kami dari fitnah...percepatkanlah jodoh kami...berilah petunjuk kpd kami..KAU permudahkan urusan dia...rahmati dia..berkati dia..dia x ptt tanggung kesalahan yg aku penah buat...bahagia kan dia YA ALLAH...
jgn putuskan rahmatMU dari kami berdua...amiiin..

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email