Pages

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 10, 2010

biar sakit yg ku rasa jadi penawar dosaku....

assalamualaikum pembuka bicara,,
syukur ke hadrat ALLAH kerana dgn izinnya, aku masih dpt menulis..masih dpt bernafas d muka bumi...masih d beri kesempatan utk menyayangi insan yg aku cukup sayang....sgt2 syg...ALHAMDULILLAH...

bukan menyembunyikan hakikat syg...tapi apakan daya aku lemah, aku lalai, aku terjerumus, aku xpaham dan aku sendiri x tau....mcm mn bleh jd mcm tu...bukan aku xtau btoi salah...
YA ALLAH...aku berdosa....aku malu dgn diriku sndiri....aku nak berubah..
SAYANG..tlong pimpin dan bawa diriku menuju jalan keredhaan ALLAH...1 yg ku pinta jgn tinggalkan aku....tlong bersamaku....tolong lindungiku syg...

YA ALLAH...hukumlah diriku, asal aku dpt melangsaikan dosa2 ku YA ALLAH
agar aku dapat mendekatiMU YA ALLAH...aku manusia yg dh tersalah langkah...tunjukkan aku jalan yg lurus..
kepada MU ku meminta, kepada MU ku berharap, kepada MU ku merayu, kepada MU ku memohon keampunan, kepada MU ku memohon perlindungan, keselamatn, peliharaan, keredhaan, kerahmatan dan keberkatan serta kebahagiaan dlm hidup...dan kepada MU jua aku akan kembali....aku akan kembali pada MU YA ALLAH...

Andai aku terleka..sentaplah tangkai hatiku agAR kusedar akan hakikat diriku sebenar...akan dosa2 ku yg lalu...akan kesilapn2 yg d sengajakan atau x disngajakan....hidup ku ini hanya utk mencapai keredhaanMU...

IBADAHKU, HIDUPKU, MATIKU, SOLATKU, KERANAMU YA ALLAH...

apa jua yg aku buat...matlamat ni harus ku ingt...harus aku bawak smpi bertemu MU YA ALLAH...

~~~lindungi aku YA ALLAH~~~

aku bersalah..............................................

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...