Pages

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 22, 2014

JOB HUNTER::: DEAR JOB, PLEASE COME TO ME~

Assalamualaikum...



Alhamdulillah arini dh masuk 25 ramadhan, sat sgt ja masa berjalan, mngu depan dh nak raya...
misi mencari kerja menjadi semakin aktif sekarang, ya la bila pikir balik kena cari keja jugak la...sorang x ckup nk tanggung weh...mcm2 benda nak kena pikiaq,,,

1 hal lg..nak buat loan senangla kalo ada keja nie..inshaALLAH smoga ALLAH bukak jalan...zulaikha pon dh 8 bulan, boleh kot nk tngl kat pengasuh...hat tu yg plg bimbang sgt  tu....dia dhla manja pait...nk dok ngan org hat xkenai...bolehka agak2? stg pengasuh dok tensen mcm2 hbs dibulinya anak aku tu..jenuhla wehh...takot sgt la zmn la nie..dgn sindiket penculikan knk2 nya...

keja oh keja..be nice to me please,sapa yg xmau masuk gov...tnyala sapa pon smua nak...tp apakan daya bila kita ni berstatus graduan without xperience nie org pon pndg sebelah mata ja, yala blajaq teori ja lebih..praktikalnya kurang. tambah nk bersaing plak dgn pen.pegawai yg dh bertahun2 berkhidmat..fuh dahsyat gakla...buat gelak kat  kita ja time jwb intebiu..

memangla rezki kita xtau cmna ke depan nie..usaha kena usaha jugak...xleh dok diam ja...mmg apa pon x dptla...smoga dipermudahkan urusan kami nie..takatla ni dok haru bab keja ja la...mana ada yg kemasukan segera, semua nk kena lalu intebiu, nk kna tngu sebulan dua utk keputusan...hat tu xtahan tu..segan sungguh bab tngu result nie...

smoga lepas raya ni ada berita gembira buat kami sekeluarga, smoga ALLAH mmberkati dan merahmati kehidupan kami...

yg best tepon bapak la hbq kata dok cr keja..haha dia kata "mintakla la ai...sush la ni depa dok kira adik beradik ja..kena ada kabel besaq2" huahuahua....=p 

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email