Pages

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 18, 2009

SALAM MAAL HIJRAH 1431H


ASSALAMUALAIKUM...

alhamdulillah, arini bersamaan hari jumaat yg mulia, kita menyambut 1 muharram 1431 H... alhamdulillah aku masih lg d beri kesempatan utk menikmati tahun baru ini,, arini jugak merupakan ari yg ckp sedih bg aku...megat dh nak bertolak p korea dh..ya ALLAH kuatkan hati ku nie...aku harap aku dpt hbskan seminggu ni secepat mungkin, aku x kuat utk tanggung rindu nie... aku berdoa agar dia selamat spjg perjlnn ke sana amiin...ya ALLAH permudahkanlah urusannya di sana, kuatkan hati dan semangatnya ya ALLAH... apa yg jd problemnya is aku xleh nk kontek dia langsung, tu yg berat sgt tu...mahal la kan,,paham tu...huk2222...dhla mngu depan nk balik kolej dah..malasnyaaaa uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa skrg ni ak dh berazam apapon dalam hidup nie kita kena buat dengan bersungguh, apapon hasil yg kita dpt dr perbuatan kita perlulah kita terima seadanya....itu smua ketetapan ALLAH...apapon yg berlaku, apapon yg kita dpt smua xkan kita peroleh kalo bkn dgn izin ALLAH...ALLAH beri kita dugaan, beri ujian kerana sbb...ada yg DIA mau kita sedar...ada yg DIA harap dari kita... aku x mau tangisi benda yg dh lepas, yg penting hidup perlu diteruskan...dan aku akan bersama dia,aku akan harung sush senang dgn dia...aku akan jadikan dia org yg paling bahagia di dunia dan akhirat... aku akan perbaiki diri aku utk menjadi yg terbaik di sisi dia...aku xmau kisah lalu diungkit lagi,aku xmau dia sedih lg...YA ALLAH...tutuplah aib aku dan jadikanlah aku hamba yg dikasihiMU....AMIIN.. smoga maal hijrah kali ni membawa seribu satu kebahagiaan, smoga maal hijrah tahun ini kami dkurniakan kebahagiaan dr ALLAH insyaALLAH...

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email