Pages

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 30, 2009

SAAT YANG PALING BAHAGIA DLM HIDUP AKU...



ASSALAMUALAIKUM...


raya kali nie memang ckp bermakna dlm hidup aku....cukup2 bermakna....aku rasa hidup aku ckp indah bila d beri peluang mengenali megat..megat hadir tika aku begitu memerlukan... sbnrnya ak p jmpa dia sehari sblm raya tu...mmg nmpk mcm pelik kan anak dara kuar time tu...hehe tp ak xnak lepaskan peluang nie, ak nak teman dia beli barang2 tuk p korea, ak nak tgk dia puas2.... dia nak p korea smnggu...cmna ak leh thn...mesti rindu sgt kat dia nnt...aku nak bg kenangan mans kat dia sblm dia p sana...kami mkn skali...sronok sgt...bhagia sgt hehehe

mlm raya p tidoq umah tok mcm besala ak ngan bapak..bapak ngntok sngguh time bwk keta mlm tu...dgn ada road block lg...eksiden lg...ak nmpk sndiri mayat budak tu..katanya budak yg tgh exam spm tu....kesian sungguh..mlm ry tu...ak risau gakla dgn bapak dok tgh mamai lg huk222...mntk simpang sgt2..PG tu bngun mandi kemas umah tok...buat pa yg ptt la...smpi ke ptgla org mai umah tok
alhamdulillah...

trus balik umah...sbb bpk ada keja plak...pastu megat kol ckp nak p umah pas maghrib...blik tu trus smpn umah yg mmg dh bersepah tu...ak masak bihun skt...hehehe..penat gak tp sronok..kebetulan plak..nadia mai tp nak p pendang...kwn dia xleh mai amik..mntk tlong aku la..aduilaaa...awatla waktu genting mcm tu? ak dgn berdebar lg niee...kacau gakla hehehe sori nad...smpi2 berdebar gakla..depa dh smpi dl...tgk cik abg aku..alalalal sejuk mata memndg...hehe suka ak....sronok sgt2..akhirnya dpt jugak depa mai umah...pdhal dok kelam kabot xtau nak plh ari pa tu...alhamdulillah ni smua ketentuan DIA yang MAHA MENGETAHUI...ALHAMDULILLAH...

hanya ALLAH yg tau btapa bahagianya hati nie...melihat hbungn kami d restui..ALHAMDULILLAH...YA ALLAH REDHAILAH HUBUNGN KAMI INI...
KEREDHAAN ALLAH TERLETAK PADA KEREDHAAN IBU BAPA...kalo mak ngan bapak redha ALLAH juga akan redha...insyaALLAH AMIIN...

soknya x bt pa pon...kemas umah ja la...ak p hantar nad kat dpn syarifah rodziah...pastu masak mee goreng tok kak iman...nuha...depa dh nak balik lnggar ptg tu..bapak mak p kubg rotan ada penyerahan daging oleh YB... balik tu kami balik umah tok pendang...xdak sapa pon..ada maknjang ja...xpala..dok sembang lama gakla...mcm2 bnda btoi..penat ak dgr hehehe...

xpala...yg pasti AIDILADHA Kali nie byk memberi erti pada diri ku...alhamdulillah smua yg d rncg berjalan lancar....syukur ku PADAMU YA ALLAH...

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email