Pages

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 03, 2009

ISTIQAMAH.........PERBETULKAN NIAT

salam...

dah masuk bulan mac nie...
xlama lg april plak...
blajar pon kelam kabut gak nie...
emm
emmmm
ak x mau dah truskan benda nie..ak akan cuba ikhtiar utk keluar dr smua benda niee
ak harus..ak mesti..ak xleh trus terleka mcm nie...
yg pasti....aku x mintak smua nie jadi...
aku x mintak nak kenai org tu..org nie...aku xpenah inginkan smua tu
aku hanya mahukan ketenangan...aku xleh teruskan kalo hidup aku terumbang ambing mcm nie
dan aku xleh bermain dgn api...apapon terjadi ....AKU NEKAD...AKU PERLU BERUBAH...

AKU HARUS BERUBAH
AKU PERLU JADI INSAN YG BARU
HAMBA ALLAH YANG MEMPUNYAI MATLAMAT HIDUP...
..................
......................
........................
.............................
apa yg nak jadi pon jadilah...tp aku dah xleh nak mainkan hati org dah...
aku penat menjaga hati orang lain sedangkan hati aku sendiri tak terjaga....
ini bukanlah diriku yg sebenarnya....
aku perlu keluar dari kepompong ini...

YA ALLAH...BANTU AKU...
AKU PERLUKAN ENGKAU..JANGANLAH TINGGALKAN AKU LAGI...

penat dgn kelas lg....asignment lg...presentation lg...
kelas ganti pon byk minggu nie..
minggu nak balik nie la slalunya minggu yg paling sibuk sekali...
nak balik sebab ada benda yg perlu di setelkan dan untuk mulakan hidup baru...
aku kena buang sikap main2 aku nie sbb smua ini akan menyusahkan aku jugak...
so meaningless...
i need to change..please...i cant take this anymore...so tiring...
hidup mmg mcm2...

apa yg penting
KEMBALI KEPADA ALLAH YANG MENCIPTAKAN KITA...APAPUN SMUA DALAM RANCANGANNYA...KITA TIDAK BOLEH UNTUK MENIDAKKANNYA...

WALLAHU'ALAM

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...