Pages

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 30, 2014

KEMATIAN ITU SUATU KEPASTIAN~ AL FATIHAH

ASSALAMUALAIKUM...

ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH

lama menyepi ada sebabnya... macam2 benda terjadi dlm satu masa...smua x disangka2...ALLAHUAKBAR,,

Bulan lepas dikejutkan dgn pemergian adik bongsu tersayang yg dijemput semula oleh ALLAH...KEMBALI KEPADA YG HAQ...ALLAHUAKBAR...
Memang mengejut sgt2... cuma dmm panas biasa 2 minggu... tapi mungkin arwah dh dpt rasakan..arwah pun berubah perangai...dh x ckp byk..mkn pun x..asyik muntah jaa...minum ja tiap ari..nak balik dok dgn mak..Terkilan jugak sbb x sempat balik ziarah dia time demam...mak dok suruh balik dh..tp ada saja bnda menghalang..kita ingt dmm besa ja...sedih jgn ckp la..smoga ALLAH  menerima sgala amalan kebaikan dia...dia ckup baik..bab tolong org mmg num 1 la..xpenah nk berkira...smoga ALLAH menempatkan dia bersama org2 yg soleh dan beriman...bab nk melawan mak bapak mmg xdakla...senyum ja kalo org kata kat diaa...mmg jadi peringtnla kat kita yg masih dipinjamkan nyawa nie...

diala anak harapan mak..anak mnja mak..anak yg mak nak jd berjaya..anak kebanggaan tuu...smua cikgu cikgi kenai dia..cerita pasai dia... smoga syurga jaminanmu cot..semua penat lelah di dunia ni kau dh tinggalkan...kau dh lepaskan...bersemadilah berehatlah di sana dgn tenang cot...kami syg sgt kt cot...kami rinduuuu...

masa ni la bru dok pikiaq byk ka amalan kita banyak ka bekalan kita nk bawak p alam sana..cukup kaa????masa ni la dok pikiaq mcm mana la kalau kita yg dijemput ALLAH dlm keadaan x bersedia..dalam keadaan alpa..dlm keadaan berdosa...dalam keadaan yg kita sndiri xtau..

smoga ALLAH mnjemput kita dlm keadaan yg mulia amiin..
smoga ALLAH mengasihi kita...smoga ALLAH kurniakan husnul khotimah kpd kitaa..amiin

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email