Pages

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 23, 2013

##TIPS MUDAH BERSALIN~ antara petua2 jer.bleh dicoba =)

Bagi ibu2 yang sedang mengandung, disini saya kongsikan TIPS MEMUDAHKAN BERSALIN, sekadar ingin berkongsi. Boleh cuba ya

1) Banyak kan berjalan. Tidak kira lah nak berjalan ke mana pun..asalkan kaki ni menapak ke depan ye.Keliling rumah pun boleh smbil2 tu boleh lah buat2 jirus pokok bunga ke..memerun sampah ke..mengais sampah ke..asalkan nampak aktif.


2) Kekerapan bersama dengan suami. Mengikut sumber sperma merupakan pelincir terbaik untuk proses melahirkan.

3) Gunakan tangga untuk menguatkan otot2 kaki supaya dapat membantu semasa proses pelahiran nanti.

4) Amalkan minum minyak kelapa dara setiap hari dalam 5ml. Mula minum bila kandungan nak masuk 6 bulan. Boleh digunakan sebagai pelincir juga.

5) Amalkan membaca ayat bismillah enam setiap khamis malam jumaat.Di baca 7 kali dan di hembuskan ke air minuman atau air utk mandi. Sebelum baca ayat bismillah keenam tu selawat lah dulu ke atas nabi dan baca ayat kursi ya.


No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email