Pages

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 15, 2012

~SAAT IJAB & QABUL~ 13 JULAI 2012~



~Assalamualaikum~

menanti dgn penuh debaran~ sblm akad

Alhamdulillah..lps asar jumaat lepas brsamaan 13.7.2012, aku dan megat slmt diijab qabulkan dgn skali lafaz~ Alhamdulillah~ Syukurku panjatkan kpd Allah krn d permudahkan urusan dan d lncrkan majlis pd hari itu~









bapak yg akadkan aku...

megat plak kena terima akad~



tapi aku yg sebak...sbb dh nk jd hak org lain...sebak bla pkirkan mak ngan bpk yg siyesly berat nk lpas kan ank mereka ini =(

menitis jugk air mata ni..,tu nsb la mak xmai..kalo x lgla sedih weee~~

antara pesann yg kerap d beri kat en.megat " jaga lola elok2" " tgk2 sama mastura" " kami x penah bg kat sapa lg mastura ni" sebak yg teramat bila dgr kata2 ni dr mak bapak abg aku...

lola syg mak ngan bapak sgt2~ lola mntk maaf byk2 kalo lola blum ckp berkhidmat pd mak bapak... lola ttp akan doakan mak ngan bapak 

terima surat dftr nikah

bersalaman dgn suami ~~


bersama shbt2 yg dpt hadir aritu...thanks smua..~~

so bermulalah status hidupku sbg seorg isteri d mana ak bukan lagi d bawah tnggungan bapak lg dah...smuanya ditanggung oleh en.megat~

~so kpd smua d jmput dtgla ke kenduri kami pada 22 OGOS 2012, BERSAMAAN 4 SYAWAL 1433H...


































No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email