Pages

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 05, 2010

DI PENGHUJUNG....

assalamualaikum...

alhamdulillah bersyukurku kepasa Ilahi atas izinnya dapat lg aku bernafas di atas muka bumi ini menjalani hidup sehari harian....masa berlalu..hari berlalu..bulan berlalu...dah sampai kita ke penghujung bulan keberkatan ini...YA ALLAH...KESEDIHAN MENYELUBUNGIKU...rasa sebak tiba2..rasa x puas lg nk hidup dlm bulan nie...YA ALLAH MASIH ADAKAH LAGI RAMADHAN UNTUK HAMBAMU INI?
ku memohon agar diampunkan semua dosa2 hambaMU ini YA ALLAH..
aku sedar...sedar akan usul kewujudanku..asbab kewujudanku di muka bumi ini...atas nama hamba...atas nama insan kerdil yang diciptakan untuk beribadah kepada MU..semata - mata kerana MU....niat asal perlu dijaga.
ALHAMDULILLAH ku bersyukur atas pemberian nikmatMU yang tak terkira byknya...ALHAMDULILLAH..

aku ingin memohon ampun maaf kepada sahabt2 jika ada slh silap spjg perkenalan...dan aku cuma insan biasa,,tegur aku andai aku tersalah silap..terima kasih kerana sudi menjalinkan persahabatan dgnku..seorang yg hina ini..

sekarang ni ada kat umah..baru sudah tolong pasang tirai kat ruang tamu..hehe..~~
puas bila dpt dok umah ni kan..hehe syok sgt2..
mak bapak..lola mntk maaf ada slh silap sejak lola kecik smpila besaq la nie...
halalkan makan minum lola sejak dr kecik smpi skrg....ampunkan lola kalo ada perbuatan yg x menyenangkan hati mak ngan bapak...

BARAKALLAHU FIKUM AJMA'IN...

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email