Pages

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 01, 2010

syaaban cuma tnggl beberapa hari..ramadhan pula tiba..





assalamualaikum..
masa cpt berlalu..hari berlalu dgn begitu pANtas...
pejam celik pejam celik rasa takot nk mnghadapi dunia nie..
mcm2 karenah,,mcm2 dugaan..mcm2 mehnah yg mendatang...
kes buang bayi meningkat hari demi hari...apa nk jd dgn budk2 remaja skrg nie?? sapa yg perlu dipertanggungjwbkan..takot sgt...kalo dibiarkan mcm nie...satu malaysia akan kena bala...mmgla spttnya hukuman jtuh kat org yg buat dosa tu...tp x...ALLAH maha ADIL...DIA akan jatuhkan balasan ke atas seluruh umat yg ada nie..rasa x terdaya pon ada bila dgr mcm2 kes nie..nk jauhkan diri pon kita akan terkena jugak...nk bt endah x endah pon saudara seislam jugak...
YA ALLAH ..BERILAH PETUNJUKMU DAN HIDAYAHMU KEPADA REMAJA D LUAR SANA..ALHAMDULILLAH DIRIKU MASIH DIBERI PELUANG OLEH MU YA ALLAH...AKU BERSYUKUR YA ALLAH...

KAU LINDUNGILAH AKU YA ALLAH..
DIRIKU MENGHARAPKAN RAHMAT DAN PERLINDUNGAN DARI MU..

BIAR apapun...aku akan berusaha tngktkan prestasi pembelajaranku...itu niatku..aku blajar utk mndpt ilmu yg berguna...dan aku mau gunakan ilmu tu utk beramal..moga amal dan niatku ini dberkati MU YA ALLAH..
ALHAMDULILLAH...takat skrg ni smua berjalan lancar...xdak yg mengecewakanku...aku telah mncuba yg terbaik...PERMUDAHKAN SEGALA URUSANKU YA ALLAH
YA RAHMAN, YA RAHIM, YA 'AZIZ, YA GHAFAR...YA RABBI...

untuk Ramadhan ni...aku nak tingkatkan amalan ku...insyaALLAH moga diberi kekuatan..
aku nak amik peluang yang ada ni untuk mendekatkan diri padaMU YA ALLAH..moga aku dpt merasai kemanisan Ramadhan kali ini..amiin..

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email