Pages

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 23, 2009

la tahzan.............


salam.... xtaula pa nak jd ngan aku nie... dok sronok plak main mafia wars aiyaaaaa.... sori smua... bkn apa...sronok bila naik level ngan dpt achievement tu..rasa puas...xpala...dh nak boring nie. nanti berenti gak...
tinggal 4 ari lg nak raya... cepat sungguh masa berlalu...ya ALLAH...masa berlalu begitu pantas, mcm2 benda harus dibuat...
KADANG2 jd lalai dan leka dgn dunia, sampai terlalu asyik melayan keseronokan...ya ALLAH ampuni aku andai aku terleka...ampuni aku ya ALLAH aku sedar aku bukan hamba yg sempurna...tapi aku mintak tolong ya ALLAH...bantulah aku dalam aku berusaha membaiki diri yg serba hina ini...yang kadang2 terjadi perkara2 yg x ptt langsung terjadi...kenapa"??? kat mana lemahnya aku ni? tapi...tu dulu...aku sgt menyesal dan cukup rasa malu dgn diri sendiri...

pada yg tersayang...percayalah hanya dirimu yg kusyg...hanya dirimu yg ku inginkan...aku akan berusaha syg utk perbaiki diri nie....setiap masa aku xkan lepas dari menyesali dan beristighfar utk menebus dosa2 yang lalu...maafkan diriku ini syg...


kuatkanlah aku....tabahkanlah hati ku...hati ni kadang2 terlalu manja...sgtla lemah...
sgtla cepat terasa...entah knapa dan d mana silapnya...tapi aku yakin hati ni aku punya...aku tau pa yg dia rasa...kuatkan hati ku nie ya ALLAH..JGN bg dia lemah sgt.. aku tau KAU sentiasa bersamaku...setiap masa KAU ada dgn ku..maka dgrlah rintihan ku ni ya ALLAH...moga2 apa yg aku harapkan kan termakbul insyaALLAH aku yakin dgn KEBESARAN MU YA ALLAH....

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email