Pages

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 07, 2009

NUZUL AL- QURAN

ASSALAMUALAIKUM
SEDAR X SEDAR DH 17 HARI KITA BERPUASA D BULAN RAMADHAN YG MULIA NIE...
PEJAM CELIK PEJAM CELIK....CPT SGT KAN MASA BERLALU...
MNGGU DPN DH NAK BALIK TU...
arini cuti sempena nuzul quranla
maswarni mai sini...3 ari gakla tido sini..hehehe
sronok sgt jmpa dia...rindu btoi
dh lama x sembg2 mcm dulu...
keja byk..tp 1 pon x jd..yela ada tetamu xkan tetiba ja nak biar kan dia kan2???
cian plak..dh mai sini nak jmpa kita,,
kena layanla..
kemarin kuar p k.l
ya ALLAH...penat gila...tp dptla 3 helai baju raya gak
hehehe
xpenah p beli tnpa mak..bngga2..
yg x bestnya balik lmbtla...
aduuuhh....x leh nak elak plak...
sedih jugakla...at least nak bg dan blik bukak kat umah...
ni bukak kat ktm serdang
hukkk33333
balik tu penat gilaaa...
rasa mcm nak pengssan trus jaa..heheheh

tapi bestla...saja nak kuar ngan depa..stg dok mengumpat ak plak...
pakat dok lawan merajuk...xmaula mcm tu
profesional la..
xkan nak jg ati ampa ja...
penat weeeee..penaaat..pndi2 jg ati sendiri nooooo

arini x bt pa pon...tido bngun kol 12 gakla...sedap sungguh...
hehehee
ptg td p dgr cramah nuzul quran
dpt jugakla input skt2 kan...
alhamdulillah
sok ada klas dah
asignment x siap pon lg
hehehehe
pening pala aiiiii

"Dengan namaMU Ya ALLAH! Aku hidup dan mati. Ingatlah tidur adalah mati yang sementara, kemungkinan kita dipanggil ALLAH ketika tidur."

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email