Pages

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 29, 2009

30 september 2009


assalamualaikum....

alhamdulillah...ak masih diberi peluang utk trus meneruskan hidup smpi ke arini...
alhamdulillah...dh cukup 20 thn ak hidup atas muka bumi ALLAH ni...
mendapat sgala nikmat yg x terhitung dr ALLAH...mendapat byk rezki,rahmat dan berkat dr ALLAH yg MAHA PEMURAH LG MAHA PENYAYANG...
alhamdulillah...kerana ak dpt mengenali insan yg cukup istimewa dlm hidupku skrg..ak x kan abai2 kan setiap masa kami bersama dan ak akan lakukan sebaik mgkin demi hubungan kami...
alhamdulillah yaALLAH...atas stiap kurniaan MU....atas keizinan MU...smua yg berlaku d bawah pengawasan MU....ak cuma hambaMU yg ckp kerdil dan hina ini hanya mampu memohon dan berdoa agar sentiasa d pelihara dan di berkati....

terlalu byk pengalaman hdup yg mengajar ak agar lebih matang,lebih beringat, dan pkir bg hbs,,,jgn pikir x hbs...ak x mau hidup menyusahkan sapa2 pun...xdak niat dan x terlintas langsung pon...tp benda tu jd jugak....ak tetap dh menyusahkan org lain...yg pasti smua berpunca dr ak sndiri....
ak plak yg d slhkan....tp xpala mmg ak sdar sapa diri ak...ak mmg pikir x hbs...x tau nak ubah mcm mana dah...SAYA MINTA MAAF xleh nak jd sempurna spt yg lain....xleh nak jd yg baik spt yg lain...

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email