Pages

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 25, 2009

minggu last cutiku.....

assalamualaikum....

aku ada 7 hari lg utk d habiskan kat umah nie....
walopon sedih tp apakan daya....
aku x dpt menolak hakikat itu...aku harus meneruskan perjuangan ini hingga ke penghabisan...
tiada masa lg utk aku mensia2 kan masa yg berlalu...amat berat utk aku melepaskan tiap saat yg berlalu..jika dpt ku hentikan masa,utk pjgkan minggu ni ak akan lAKukan...

yaALLAH....beri aku kekuatan utk meneruskan perjalanan hidup ni...
permudahkan segala urusanku.....tabahkan hatiku...ku memohon agar semuanya akan berjalan dgn lancar AMIIN....

HAtiku juga sudah berpunya...gembira dan bahagia hidupku skrg
ALHAMDULILLAH syukur sgt pada ALLAH...ku berdoa moga hubungan ini dirahmati dan diredhaiNYA....moga hubungan ni berkekalan AMIIN...

AZAMKU harus dikuatkan...
tora...no more time for u to have fun....u have to know what u do...u have to think b4 u can do anythings....
focus on ur study....
dont let ur emotion control urself
whatever happen in the past should be forgot...no more reason we have to remember...
just take all the happen as lessons to us and its all happen for reasons...

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...