Pages

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 18, 2008

SYUKURKU KE HADRAT ILAHI

ASSALAMUALAIKUM..

ALHAMDULILLAH...akhirnya aku telah mendapat keputusan UPU..
n aku telah mndapat twrn untuk melanjutkan pengajian ke UPM dalam kos sc kesihatan n persekitaran,

setelah meneliti maklumat ttg kos ini..
mak n bapak pon setuju so x dak pa problemlaa
just tunggu surat twaran n mohon ptptn..
hope aku kuat utk menempuh kehidupn baru aku sbg pelajar
n yg menggembirakan gak
jodoh aku ngan aida masih pjg
dia pon dapat kos yg sm n u yg sama
alhamdulillah lebih senanglA nak hidup kat sana,,
aziemah pon mcm tu gak..
hihihih
bestnya ada geng...hihihih

sedihla nak tinggal anak2 aku yg ramai tuuu
diorang x bg aku p..
hihihi
nak bt cmna
aku pon perlu truskan hidup...
msti aku akn rindukan diorang...
tp selg aku ada kat umah aku akan
layan diorang sebaik mungkin insyaALLAH


SEMUA ini adalah ketetapan ALLAH..
ALLAH tau apa yg terbaik utk haMBANYA,
jadi kita harus menerima apa yg d tetapkan ini dgn sebaik mungkin...
jgn ada keluh kesah
jgn ada komplen
jgn ada sebarang bunyi2 yg enggak enak..
hihihih

apapon..
peluang dah dapat..
rebut je..
pulun untuk menjadi yg lebih baik dr dulu
jauhkan diri dr sebarang perkara melalaikn...
aku harap aku kuat..insyaALLAH
SMOGA ALLAH MEMBANTUKU...AMIIN...

No comments:

NAK REZEKI MURAH TAK?

LINKAGE~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email